Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eetcafé Pizzeria Popeye & Shoarma Shalom. Meer weten? Ontdek meer
Barendregt
21 jun 2026 om 21:33
Gewoon erg goed lekker warm en netjes bezorgd
Irving
20 jun 2026 om 19:22
Top
Josemar
20 jun 2026 om 17:21
All good
Felie
18 jun 2026 om 7:52
Heel goed!
Onno
18 jun 2026 om 4:29
Lekker zo als altijd
Ronald
16 jun 2026 om 1:04
Eten werd warm bezorgd en was heel goed, geweldige service van zowel de bezorger als van het restaurant.
Jonathan
15 jun 2026 om 17:29
Had perongelijk iets met ham besteld, er werd (snel) eentje zonder ham bezorgd. Heerlijk gegeten, top service
Chris
13 jun 2026 om 1:06
Haha l nette bezorger. Eten was er snel. Ze belde van te voren omdat het adres niet helemaal duidelijk was. Ano 2026 zou je het bijna niet meer verwachten maar een echte aanrader.